Tuesday, April 22, 2014

THEME 9 : HDR 2

Assalamualaikum..

hai kawan-kawan semuaaa..eh aku rasa HDR ni bes pulak! serius rasa gambar makin smart..cehhh...kali ni aku nak share gambar time aku bercuti kat Bukit Tinggi Pahang. kalau korang pernah pegi tempat ni ala-ala kat Francis gituu..memang best.. jom tengok gambar den!


BEFORE : Gambar ni kakak aku yang ambik pakai kamera dahulu kala jenama Olympus..


AFTER : hah inilah hasilnya..dah jadi macam fairytale aku rase..ke aku perasan sorang? hee


BEFORE : Gambar dari tempat yang sama tapi view dia atas sikit..cehh


AFTER : Lebih kurang je hasilnya dengan yang atas..cuma yang gambar kedua ni aku sharp kan lagi warnanya itu yang jadi macam ni..aku saja nak mencuba edit untuk menambahkan skil editing kununnya...hehe

Thanx 4 de reading ! ^_^

1 comment: